Wednesday, July 01, 2009

Movie Marathon!!!

cuti semester sudah bermula, hari demi hari semakin boring lepak kat rumah.ha3.. Ayah dan ibuku and adikku sudah pulang ke mesir.. rumah pun sudah semakin sunyi sepi.. sekejap je 2 minggu berlalu.. rasa macam baru semalam mereka sampai dan aku pergi airport ambik.


MySpace

kalau nak taw.. dah 3 kali aku pergi airport dalam masa 2 minggu ni..ha3.. sekali ambik parents, second time ambik ayah dari sabah (sebab ada conference), lastly hantar parents... Airport tu dah jadi macam tempat lepak aku je sekarang.. huuahua.. lepas ni, akak aku pulak nak pergi mesir 7th july. KLIA ar jawabnya.. Aku ni asyik tengok orang fly je. pergi tak jugak..kalau ar aku cuti panjang sikit.. boleh aku join fly jugak..lama tak fly..hehe..

Lepas je parents aku fly.. aku pun the next day.. ape lagi...

Movie Marathon time...!! yeah!!!


jangan salah anggap pulak.. bukan ak baru dapat Freedom dari parents..haha... dah aku sedih parents aku pergi.. aku pun tengok wayang ar..release kesedihan aku..hauhaua... lagipun Transformers ada di wayang.. semua orang dah tengok.. ada yang sampai 2-3 kali.. aku ni kira, badge lewat...haha.. mula2 nak tengok dengan akak2 n adik2 aku (Family UIA).. tetapi, memandangkan kebanyakkan ahli busy... sorang ada bbq ar.. sorang takde member nak ikut, so tak nak g, sorang nak jadi mak kat rumah pulak..hahaha... last2 ak g dua orang je.. huhu..

but still, we had fun ok...Movie Marathon... Mula2 tengok movie ape lagi kalo bukan Transformers, Movie of the year.. thats right!!...





MySpacelepas tu movie Ice Age3.. lawak gak cita ni... then nak tengok cita lagi.. tapi,, ada orang ni demam pulak.. pakai coat dalam wayang pun tak cukup..baru ingat nak tengok movie melayu ke... Syurga cinta, Jangan Pandang Belakang Congkak..hahaha... tapi dah die makan pun tak lalu.. beli pun tak abis makan.. keluar pun kira ok ar.. demam2 pun sanggup keluar..

MySpacewahhh.. bagus2.. kalau cancel ak dah taktaw nak buat ape aritu..haha..Thanks!!!
dah ar die yang ajak aku marathon..huahauhau... aku pun akur dengan keputusan itu.. pulang ke rumah aroung 6pm... dengan target marathon 3 movie tak kesampaian.. hak3..

maybe next time kan!!!???! Harry Potter and GI Joe coming up.. And

When dat person is STRONG enough...haha..MySpace

4 comments:

aida said...

darling ak demam ke?? pergh..gle lupa ak nak amik tau pasal korang cuti ni..ngaaaahaha

FAISAL said...

yelah... ada org tu bbq satu ari.. mana nak ambik taw pasal kami..haha.

aida said...

cuti kejap sgt...nak2 kawan2 yg study OC sume blk..nak kne jumpa dieorg lg...pastu boifren lg...pastu kazen lg..pastu nak shopping raya lg..haih..ari2 pon kne kuar

FAISAL said...

yelah2.. masa sudah berlalu...xpe2.. adik ak sedih sngt ko x dtg.. sampai demam2.. =p