Thursday, February 12, 2009

A TIRING AND TENSION DAY... huhu...

today ....can be considered to be one of the worst days of my life... asyik tension je...hu3... entah nape... from morning to night things just does not seem to be what i expect it to be...not that i expect a perfect day, but atleast a cheerful one..hmmm....hu3..

FIRST EVENT...
i woke up in the morning, and was late to go to Marketing class.. last2 tengok... the class was cancelled... hu3...tensyen ada ar rase skit... tapi takpe... klo dah tahu takde kelas... confirm aku tido balik and bngun lewat... bgus ar jugak..he3... dah ar bob + AIZAT wakenabeb aku... cakap ada kelas... and lecturer tak kasi masuk sebab lewat diorang pergi...aku pun cuak gak.. sebab last kelas kiteorang dah lewat.. lecturer cakap kalo lewat lagi next kelas... die tak bagi masuk.. aku pun caye ar member2 ak ni... dan2 aku smpai.. bob tengah cover kertas yang tulis "class is cancelled"... paham2 je ar.. haha...nasib baik takde camera je serbu aku..he3.. bukan aku sorang je kene... bilik "Safwan and the geng" pun kene... tapi diorang half way jalan.. kiteorang bagi taw... tak smpai hati..haha... mengamok tak abis2..ha3...

SECOND EVENT...
lepas tu ak ade kerja BE pulak... kene present ptg kul 3:30... nervous pun ade.. smpai2 kelas lecturer suruh present...tanye2 smue group ramai lewat, tak sampai lagi.. tanye group aku.. aku sorang je yang ada... 4 lagi belum sampai... Pokjat lagi ar... boleyh kuar balik sebab sejuk... Last2 lecturer tensyen ramai tak datang.. die kunci pintu..haha... cuak pokjat tunggu kat luar... jangan kate die.. aku pun cuak... tak kan nak present sorang2 kot... aku ni bukan power sangat pun..ha3... then... dalam 5-10 minute lepas kejadian..ade budak pompuan sorang ni tolong bukak pintu... ape lagi... smue main masuk... pndang bawah and senyum je..haha... mase present lagi ar... due orang lagi presenter aku tak datang.. bagi pelbagai alasan.. tensyen je ak... sebab mamat tu kene present Question 1... kalo die takde... sape nak ganti.. last2 member aku sorang lagi ni ambik report group belakang and bace je point2... aku pun belasah je present and try to act as confident as possible..cheh...ha3.. alhamdulillah... kiteorng present jugak akhirnya...

THIRD EVENT...
Habis je kelas pukul 5 ak kena jaga ali field.. ada match Boragas FC vs Joga FC... dah ar aku sorang je yang jaga...hu3... tensyen2... semua ak tnye group aku... ade hal yang tersendiri... tapi yang dah jaga sblum ni aku paham perasaan diorang... hehe... tu aku tak tanye sangat diorang...=) last2.. Jao ngn Azad turun.. diorang lewat skit sebab nak siapkan assignment... takpe2... aku seorang yang memahami.. =D
masa tengah match tu baru ak perasan... cawan2 yang Azad+Jao bawak tu tak basuh lagi.. ish3... kene ar sound dengan footballer2 ni...yg penat nak minum.. "lain kali basuh dulu sebelum bagi orang minum"... aku diam je ar... nak cakap ape... sebagai organizer... customers always right..hehe.. lepas tu ade orang injured pulak.. Medical kit tak bawak.. aduhhh!!! diam je ar aku buat kali kedua...then...terpaksa ar aku lari2 naik kete g ambik ais sebagai penganti...hu3... bukan aku tak nak bawak.. terlupa... aku rushing nak pergi padang sebelum match 5:30...




FOURTH EVENT...

Malam tu aku risau FM pulak...bukan football manager... tapi financial Management..hehe... mid term ahad ni... asyik risau je aku ni... study tak jugak..haha... aku pun main ar PES kat computer apiz nak hilangkan tensyen.. lepastu tengok cite "Beverly Hills Chihuahua" yang aku baru abis download.. cite die lawak jugak... lawak bodoh... sebagai tontonan untuk hiburan semata2... hee.. Pastu aku kene edit working paper program talk PR plak... ni pun baru abis edit... dah ar PM tu tak boleyh harap.. secretary program call and message... tak nak jawab je...tensyen je ak... buat kali ke 4..hu3... lepas tu ada member ni message ajak aku kuar besok g KLCC...dah seminggu planning.. die nak blanje ramai2.. aku dah ar tengah tensyen ni... aku cakap ar kat die suruh makan dekat2 je.. like J.Jusco... die pun malas nak layan aku... die cakap kalo susah sangat aku tak payah ar pergi...hu3...aku pun malas nak layan cakap "okee" je..


"proposal PR yang aku edit tadi"

aku tak blame member aku ni... aku yang salah...betul jugak cakap PENG!... mungkin die nak belanje grand2 sikit..maklum ar.. org bru dapat scholar JPA...hehe.. kalo jusco macam tak grand kan.. aku ni kadang2 pentingkn diri aku ar... soo.... really2 sorry...aku tengah tensyen tadi... kepada orang tu... yang mungkin terbaca aku pnye blog ni... aku cube untuk tukar diri aku ni sebanyak and sebaik yang mungkin.. so that i wont make these mistakes again...sorry again.. hee... nobody is perfect i guess...but i will try to get close to perfect someday...hopefully..hu3...

lastly...ada satu lagi issue.. tapi aku tak boleyh nak share..personal2..haha.. tensyen ar jugak tadi... tapi aku dah buat promise to try to aim for my goal.. so hopefully i will achieve it... =D

phewhhh!!!

panjang betul aku tulis hari ini... sebab banyak yang aku nak cakap kot..and nak release tension...huhu... ni pun dah malam dah... aroun 3 am... aku pun nak tido.. Aizat dah ajak aku study dekat library besok... haha...

lastly, i never regret what happen to me today.. sometimes in life..especially student life..haha.. challenges are sent by god to test us... hari ini... aku betul2 kene tested ak rase..hehe...banyak aku belajar today actually.. mostly about patience... nak share masalah kt pasangan pn xde.. nak buat camne...;p

hmmm...i will take it as a challenge and try to improve me to become a better person in this world and the hereafter... only i can change myself and not anyone else.. cheh... =D

P.S. Kalo Faidh bace blog ni... (aku taw ko bace) haha... aku akan ganti mouse (PC) ko tu... walaupun aku admit... bukan aku yang rosakkan... tetapi aku banyak gune sebelum rosak... hehe... right bro... =D

and kepada sahabat aku Afif yg confirm 99% bace...haha... pandai ek... ko sembunyik dalam tandas masa kelas BE tadi..huahua... patut ar asyik hilang je mamat ni.. =p

No comments: