Tuesday, April 07, 2009

CELEBRATE ABAH's BZDAY...

wahhhh...

lama aku tak celebrate "birthday ayah" dengan family aku.. usually at this time of year.. ayah aku ada dekat mesir dan aku plak kat malaysia... so...setakat wish dari jauh je ar..SMS..huhu..

but today, lain pulak, alhamdulillah, kiteorang akhirnya..kuar satu family...dah lama tak makan sama2...dinner...tapi celebrate lambat 3 hari ar.. sebab aku ada exam BE hari jumaat...sama hari pulak dengan bzday ayah aku..huhu... terpaksa ar delay jap by 72 jam..

BUT....yang penting.. celebrate jugak kan..walau lambat..hehe.. =D

habis je exam FM (bukan Football Manager..haha) yg agak2 susah ...aku ambik akak aku kat hostel n gerak balik umah... aku ingat nak pergi terus.. malas nak stop2...dekat bangsar je kot..tapi kang tunjuk terrer sesat pulak lagi susah..tambah dengan jam..perut dah ar lapo..dengan rela hati ak balik umah dlu..he3..


akak aku dah booking tempat special untuk ayah aku... first time gak aku dengar tempat ni.. "Restoran Rebung" ... partnership Chef Ismail dengan Sheikh Muzaffar..




makanan die boleh ar... hmmm.......rating..?? brape star??? takde ar sedap sangat2.. mcm ak cakap tadi.. boleh ar.. lain pada lain..hehe..



"Ni Kuey Teow Goreng akak ak yg terpksa habiskn"



"Nasi Goreng Rebung Special"


"Carrot Juice AND Soup"

ADIK COMEL KU + FAMILY....







"ye.. tak syak lagi..comel mcm abang die budak kecik tu.haha"


Best gak kuar dengan family.. habis2 makan aku pun buat2 ar pergi kaunter nak bayar.. sekali tengok... RM200...haha... tengok dalam wallet.. RM5??!?! tak jadi ar... lagipun lebih afdhal kalau yang dah keje bayar.. sebab ak masih bawah jagaan ibu dan ayah..hahaha... =p

insya'allah.. bila kete porsche ak sekarang dah tukar ferrari.. aku belanja parents ak... masa tu no hal ar.. kat hotel pun boleh... =D


okee... dats all 4 now.. ingat nak study pulak sikit pasni.. ada exam MIS jumaat depan... insya'allah ak leyh jawab...

No comments: