Wednesday, April 01, 2009

MUA PARENTS ARE BACK!!


wohooo...!!!!!

kul 10 mlm tdi ak jemput diorang dekat KLIA, parents ku akhirnya sudah pulang..skali dengan adik kecik aku... Firdaus...(nanti marah pulak aku lupe nak mention die..haha.. ) lame tak jumpe, dekat 6 bulan .. rindu ar gak..hehe..

sebelum tu.. ak sempat gak makan burger king kt KLIA dulu.. lapo kot.. pagi tadi ada marketing presentation... dapat full mark yg best tu... hahaha... 30 percent kot... petang tu ada exam tilawah pulak... boleh ar... aku main jawab je ape aku ingat.. insya'allah ok.. makan burger tu kira reward ar.. haha...

tapi dlm sronok2 parents aku pulang... ak dapat tahu sbulan je diorng duduk sini..huhu... pasni... parents aku kene g balik mesir utk dua bulan.. sebab penganti ayah aku tak ade lagi...

takpe ar.. diorang balik sekejap pun dah cukup bagus kan.. boleh spend some time..hee...

hmmm... exam pun semakin dekat... study pun tak abis lagi... harap2 boleh buat exam... nak tulis panjang pun dah ngntok... n takde masa... nak kene study.. hehe...


sampai di sini je ye... for da time being.. hahaha...

wish me luck exam business ethics jumaat ni ...

and all da best to all yang ada exam... =D

No comments: