Wednesday, April 07, 2010

SHOPPING TIME!!! (PHASE 1)

PHASE 1

Phase 1???

apa itu phase 1?? kenapa?? mengapa??? buat apa???

aaahhh.. ni yang aku nak story2 ni..

aku tak lama lagi nak start kerja!!!!!
wohohohoho...


3 bulan punya kerja.... practical training je ar.. hahaha...
aku hari tu ada apply dekat Mediaprima.. Alhamdulillah dapat...
apa lagi.. bila kita dah nak start kerja ni.. persediaan mesti d'buat..

untuk "Phase 1" = SHOPPING..wahahaha..

hari ini aku pergi shopping dengan akak aku yg no.2..
nak bawak awek suruh tolong pilih tak ada..bukan macam member2 aku...
so akak pun jadi ar..hahaha..
pergi Jusco je.. mana nak mampu g beli kat KLCC yang branded2 punya..
bodek punya bodek.. dapat jugak aku FREE sehelai baju kemeja..hehe..
yelah.. sebagai akak, tangungjawab beliau adalah untuk menolong
meringankan beban adik2 kan.. lagi2 apabila sudah bekerja..=p
akak aku cakap tu hadiah hari jadi.. ada ke patut.. hari jadi aku lambat lagi..
nanti aku claim lain pulak menjelang hari jadi ku..huahauhaua...


cakap pasal kerja2 ni.. Tujuan utama aku pergi shopping adalah untuk beli baju Practical,internship atau lebih dikenali sebagai Latihan industri...start 12hb April 2010
aku sempat beli dua warna..biru dengan merah..dan seluar slack satu..

TOTAL PRICE= RM100+++

pnye ar malasa nak kira2..hahaha...

gambar baju??? hmmm... nanti ak dah start practical aku tunjuk..hehehe..
satu set dengan orangnya.. =D

how do i look??
boleh tahan ar jugak..bwah sikit pada CEO.. aku dah test sekali dengan tie tadi..excited punye pasal...wahahaha
nanti dah siap lengkap nak pergi kerja aku update dekat sini.. =D

thats all from me...
thanx again Kak.Hana sebab belanja..(bukan hadiah birthday yup)

No comments: