Saturday, April 17, 2010

WEEKLY REVIEW

DAY 2
s
udah masuk hari kedua aku bekerja..aku sudah mula biasakan diri dengan banggun awal pagi2...cheh..hahaha....

MySpaceAwal2 pun aku smpai lewat daripada semalam.. around 8.45...haha.. tapi sempat breakfast dekat cafe sri pentas.. nak masuk awal2 pun kang mengantok kan.. baik minum teh tarik dlu.. =D

todays task
hari ni aku continue preperation untuk AGM yang akan di'adakan di one world hotel.. aku ditugaskan handle bunting.. kena determine brape bunting semua...how many of each subsidiary, tv networks, radio, sponsors that they have and where to place them... depends on how much each tv stations want..




pastu aku kena cari news regarding media in general and also regarding mediaprima itself..


last but not least...

todays highlights
-esok aku dapat tido dekat one world hotel.. woohhhhhhoooooo!!! kena buat OT preperation..so dapat ar bilik..al-maklum aku duduk gombak..jauh nak ulang alik..hehehe...

-jumpa Fauziah Gous dekat cafe bawah tadi.. wahhhh.. lawa jugak bila dapat tengok depan mata.. nak mintak autograph segan pulak..

MySpace

dah pakai tag....bukan pelancong asing dh..hahahaha..
also aku jumpa Zainal Ariffin Ismail.. pengacara misteri nusantara


DAY 3-4

RABU-KHAMIS
hari ni aku dapat tidur 2 jam je...lebih kurang macam tak tido hotel je..haha.. kul 5 tido.. 7.30 dah kena banggun..huhu.. tapi aku turun lewat sikit..

boss: kenapa ni lewat.. faisal.. u tak boleh camni.. kena on time.. etc..(dengan muka tension)

Faisal: Semalam tido dua jam je..

boss: takpe2.. nanti possmorterm i address u guys..

kan dah kena marah.. aduhhh..dah ar penat semalam tido kul 5 prepare goodybags..ni kena sound pagi2.. huhu..breakfast pun tak sempat.. but i guess thats working life kan.. sometimes you dont sleep enough.. =)


todays highlights
- first time experience seeing shareholders act like they never seen food before..haha.. time nak ambik makanan tu.. serbu macam refugees tak cukup makan..huhu.. kesian gak tengok nenek2 dan atuk2 tua ni.. memang macam kat pasar malam.. kelam kabut gak...
- possmortem issues: no floor manager + overlapping communication..

DAY 5
todays highlights
1) KENA SAMAN SALAH PARKING

aduhhh.. kena saman parking pulak.. dah ar gaji intern ciput.. ni kena bayar lagi..

2) BOWLING KAT ONE UTAMA ANJURAN TV3

this made my day..hahaha.. tension2 issue kena saman salah parking.dapat main bowling freee.......WOHOOOOOOOO!!!! ada gak celebriti2 yang main.. aku sama team dengan Ahmad Fadzil pembaca berita sukan.. dapat gak sembang2.. yang lain datang.. kebanyakan pembaca berita buletin utama, ntv7 ada WHI host..

THANX AGAIN YEAH!!!!!! hehe..

No comments: